söndag 27 januari 2013

Sista julklapparna

Nu är det säkert att lägga upp de sista julklapparna jag har sytt utan att avslöja några hemligheter!

Härlig klänning i velour som funkar både på sommaren och på vintern med en tröja under eller en kofta över.

Den här tröjan blev sååå bra med de randiga ärmarna. Mina barn fick tröjor i bara stjärntyget som brevid denna blev mycket rörigare.

Detta underbara tyget har jag sytt julklappar i form av tunikor med gul ringning. Mycket omtyckta, dessvärre glömde jag fotta dem.

Stjärntyget med cirklar finns i denna tjejigare modellen oxå. Den här sydde jag till en fröken som skulle sluta på sonens dagis. Mycket snygg och valde rosa i ringningen för en något lugnare effekt.


Cupcake-tunika. Härligt tyg med många valmöjligheter vad gäller halsringningen-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar