tisdag 25 december 2012

Nytt

Nu är det hela 7 månader sedan jag uppdaterade min blogg. Det har hänt en hel del sedan sist men jag har ju självklart hunnit sy lite under tidens gång. Här kommer en snabb uppdatering
 
 
En tröja som jag är såååå nöjd med är denna med bilar som jag sydde till min lilla prins. Jag valde att ha randiga armar eftersom mönstret är ganska stort. Det finns många olika färger så denna skulle man kunna göra många olika variationer på.

                Populära stjärnor blev en tunika till en kompis dotter som fyllde 3 år i somras.

Jag jobbade på Metra tyger i Kalmar i somras och hade en toppensommar. Dessa härliga muffins gjorde jag till vårt skyltfönster när vi hade cupcakes-tema.

Underbart elefanttyg från Metra som jag sytt T-shirts av till barnen.

Ännu en skapelse som hamnade i skyltfönstret. Materialet kommer givetvis från Metra tyger i stan =)

En beställning på en body som blev jättebra. Mycket bra mönster på omlottbody. Sydde oxå vändbar mössa till.

Beställning på tunika i dessa underbara ugglor

Tunika i populär stjärna

                  Dessa härliga mössor sydde jag till min underbara väninnas döttrar.

Vintermössor till mina egna barn. Fodrade med fleece.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar