söndag 13 november 2011

Skördefest


Nu är det ett tag sedan det var skördefest på Öland. Jag har haft problem med både dator och internet så jag har inte kunnat uppdatera eller lägga upp bilder. Nu har min underbara make hjälpt mig så allt fungerar igen. Jag stod på södra Öland under ölands skördefest och sålde lite av mina kreationer. Jag hade med mig mössor i 4 olika storlekar, lapptäcken, filtar, dregglisar och mina bakverk. Det var jättekul och jag fick mycket bra respons och beröm.  Jag fyllde ett helt bord och jag tycker själv att det såg bra ut.

Det var helt klart mössorna som sålde bäst, och jag fick många beställningar med mig hem och via mejl. Jättekul!!



Mössorna med moln har varit väldigt populära och nu har jag beställt tyger med stjärnor på, så jag väntar med spänning på att dessa ska komma på posten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar